Select Page

Raziskave so pokazale, da se več kot tretjina najstnikov s svojimi starši največ prereka ravno zaradi video iger (preveč igranja, zanemarjanje družinskih in šolskih obveznosti itn.). Igre so narejene tako, da je res težko prenehati z igranjem.

Vgrajen imajo mehanizem, ki igralca privlači, da nadaljuje, dosega nove stopnje. Če igre ne bi bile take, bi bile za igralce dolgočasne. V tem pa so še “nevarnejše” nove večigralske spletne igre, kjer je igro težko zapustiti tudi iz socialnih razlogov: igra se igra prek interneta v partnerstvu z drugimi igralci in če igro zapustiš (ker te mama kliče na kosilo), pravzaprav pustiš na cedilu druge igralce.

 

Nekaj dejstev…

  • Igralci v povprečju tedensko porabijo8 ur za igranje računalniških in spletnih iger.
  • Mladostniki dandanes spijo 2 do 3 uri na noč manjkot pred desetimi leti.
  • Skoraj tretjina slovenskih otrok med 11 in 16 let se je že soočila z eno od oblik zasvojenosti z internetom(nezmožnost omejiti rabo interneta, zanemarjanje druženja s prijatelji zaradi interneta, občutek nelagodja, če nisi na internetu)
  • 13 milijonov igralcev ima največja svetovna spletna večigralska igra World of Warcraft.
  • Spletne igre v Evropi igra preko 60 % otrok med 9 in 12 let in preko 80 % otrok med 13 in 16 let. Mrežne igre, ki se jih igra skupaj z soigralci, igra polovica fantov med 9 in 16 let.
  • Spletne večigralske igre so v letu 2008 beležile 1,5 milijard dolarjev prihodkov samo z naročninami. Do leta 2012 se pričakuje, da bodo prihodki dosegli 2,5 milijard dolarjev.
  • Do 250 000 igralcev iz celega svetaje naenkrat vključenih v igro World of Warcraft.
  • V virtualnih svetovih svoj čas preživlja22 odstotkov evropskih fantov med 13 in 16 let, med dekleti je ta odstotek 13

https://safe.si/nasveti/prekomerna-raba-novih-tehnologij/zasvojenost-z-igrami

 

(Visited 9 times, 1 visits today)